Regulamin Aplikacji Mobilnej
REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną przez TRANSGOURMET POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Selgros (zwanej dalej: „Aplikacją Mobilną”).
§ 1 Definicje
- Aktywacja - oznacza czynność faktyczną aktywowania Karty Selgros, po dokonaniu której możliwe jest korzystanie z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej.
- Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Użytkownika podczas Rejestracji w Aplikacji Mobilnej, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika w Aplikacji Mobilnej.
- Karta Selgros Cash & Carry - oznacza kartę Użytkownika, wydaną przez Usługodawcę, w szczególności w dziale obsługi klienta w halach sprzedażowych Usługodawcy, jak również w ramach rejestracji Użytkownika, za pośrednictwem takich serwisów jak: www.selgros24.pl oraz www.selgros.pl, zwana również jako: Karta Selgros.
- Konto Użytkownika - oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika panel, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę.
- Login - oznacza indywidualne oznaczenie Użytkownika, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do zalogowania się na Konto Użytkownika w Aplikacji Mobilnej.
- Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Użytkownika ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji Mobilnej.
- Regulamin - oznacza niniejszy regulamin Aplikacji Mobilnej.
- Usługodawca - oznacza TRANSGOURMET POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-131), ul. Zamenhofa 133, NIP: 7811011998, REGON: 630375413, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000045597, o kapitale zakładowym w wysokości 347.000.000 złotych; e-mail: dok109@selgros.pl , będącą jednocześnie właścicielem Aplikacji Mobilnej.
- Użytkownik - oznacza podmiot korzystający z funkcjonalności serwisu internetowego, na rzecz którego świadczone są usługi przez Usługodawcę, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie z Aplikacji Mobilnej
- Wszelkie prawa do Aplikacji Mobilnej, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Aplikacji Mobilnej to urządzenie wyposażone w system operacyjny Android w wersji co najmniej 5.0 lub nowszej, aktywne konto Użytkownika w serwisie www.google.com oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika Aplikacji Mobilnej lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
- Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkownika przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
- Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Aplikacji Mobilnej wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Aplikacji Mobilnej w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Usługodawcy.
§ 3 Rejestracja/Aktywacja
- Aplikacja Mobilna przewidziana jest dla wszystkich posiadaczy Karty Selgros. W przypadku jej braku, Użytkownik za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej ma możliwość wypełnienia formularza Rejestracji w celu jej uzyskania. W trakcie wypełniania formularza Użytkownik ma możliwość zapoznania się z warunkami użytkowania Karty Selgros.
- Za pośrednictwem Aplikacji mobilnej Użytkownik może zarówno dokonać Rejestracji Karty Selgros, jak również Aktywacji Karty jaką już posiada.
- W przypadku Aktywacji, Użytkownik po użyciu przycisku [Aktywuj kartę], zostaje przeniesiony do ekranu skanowania/ręcznego wpisywania numeru Karty Selgros. Po wprowadzeniu poprawnego numeru Karty Selgros, Użytkownik przenoszony jest do ekranu Logowania, gdzie wprowadza adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji w serwisach Usługodawcy. Po wpisaniu poprawnych danych Użytkownik zostaje poprawnie zalogowany, co jest równoznaczne z Aktywacją Konta.
- Rejestracji Użytkownik dokonuje za pośrednictwem przycisku [Zarejestruj się]. Użytkownik podaje nazwę firmy, numer NIP, REGON, dane teleadresowe. Użytkownik może wybrać halę zakupową z listy hal Usługodawcy do wyboru, wprowadzić opis prowadzonej działalności, jak również wybrać sposób odebrania Karty Selgros i gazetek z ofertą promocyjną. Użytkownik podaje również dane (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) osoby upoważnionej do robienia zakupów. Po wpisaniu wszystkich danych Użytkownik zostaje zarejestrowany.
- Za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej, Użytkownik może założyć konto klienta, które umożliwia mu również korzystanie ze sklepu internetowego dostępnego w domenie www.selgros24.pl. Użytkownik ustanawia indywidualny login oraz hasło, podaje swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail).
- Aplikacja Mobilna dostępna jest zarówno dla Użytkownika zalogowanych jak i niezalogowanych, jednakże Użytkownik niezalogowany ma ograniczoną możliwość korzystania z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej.
- Użytkownik niezalogowany otrzymuje dostęp do funkcjonalności Aplikacji Mobilnej, o których mowa w §4. Natomiast Użytkownik zalogowany dodatkowo otrzymuje wirtualną kopię Karty Klienta oraz możliwość zapoznania się w aplikacji z indywidualnymi cenami produktów przypisanymi do Konta Użytkownika.
§ 4 Funkcjonalność Aplikacji Mobilnej
- Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika usługi nieodpłatne. Usługi są świadczone 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Użytkownika w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Użytkownik w ramach Aplikacji Mobilnej ma dostęp do następujących funkcjonalności:
- zakładki Ustawienia, w ramach której Użytkownik może dokonać wyboru czy prezentowane ceny mają być przedstawione w wartości netto czy brutto
- zakładki Regulamin, w której ma możliwość zapoznania się z zasadami i funkcjonowaniem Aplikacji Mobilnej
- zakładki Twoja Karta, w ramach której na ekranie telefonu prezentowany jest kod kreskowy Karty Selgros, który można zeskanować czytnikiem w hali Selgros. Dodatkowo prezentowana jest nazwa firmy oraz dane osobowe przypisane do karty
- zakładki Oferta, w ramach której Użytkownik ma dostęp do aktualnych ofert. Szczegóły oferty dostępne po kliknięciu przez Użytkownika na datę wybranej przez siebie oferty lub jej grafikę
- zakładki Skanuj, w ramach której możliwe jest skanowanie kodów kreskowych, kodów QR oraz wprowadzanie numerów Selgros/EAN, w celu wyświetlenia karty produktu. Karta produktu prezentowana jest automatycznie po prawidłowym zeskanowaniu kodu albo po naciśnięciu przycisku strzałki, w przypadku ręcznego wprowadzenia numeru
- zakładki Moja hala, w której Użytkownik widzi szczegóły wybranej przez siebie hali Selgros oraz ma możliwość zmiany dokonanego wyboru, poprzez użycie przycisku [Zmień]. Zmiana możliwa jest jedynie dla niezalogowanego Użytkownika. Aby zmiany mógł dokonać Użytkownik zalogowany, powinien w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem e-mail dok109@selgros.pl lub numerem tel. 0800 505 105
- historii zeskanowanych produktów, w której prezentowane są uprzednio zeskanowane produkty w ciągu ostatnich 24 godzin. Użytkownik dzięki funkcjonalności Aplikacji Mobilnej może je sortować po: dacie, cenie albo nawie produktu. Możliwe jest również usunięcie historii przez użycie przycisku: „Wyczyść historię skanowania” oraz przejścia do szczegółów produktów przez naciśnięcie ich nazwy.
- porównywania produktów, w ramach którego Użytkownik dodając produkty ma dostęp do ceny oraz parametrów produktu. 4. Opisy produktów, ceny oraz wszelkie inne informacje umieszczone w Aplikacji Mobilnej nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania ofert nabycia produktów przez Użytkownika. Finalną i wiążącą cenę produktu Użytkownik każdorazowo otrzymuje w momencie dokonywania płatności za dany produkt w hali sprzedażowej Usługodawcy.
- Opisy produktów, ceny oraz wszelkie inne informacje umieszczone w Aplikacji Mobilnej nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania ofert nabycia produktów przez Użytkownika. Finalną i wiążącą cenę produktu Użytkownik każdorazowo otrzymuje w momencie dokonywania płatności za dany produkt w hali sprzedażowej Usługodawcy.
- Usługodawca oznacza cenę w Aplikacji Mobilnej obowiązującą w tym kanale sprzedaży. Ceny takich samych towarów w różnych kanałach sprzedaży tj. w halach sprzedażowych, w Sklepie Internetowym Selgros24.pl oraz w Aplikacji Mobilnej Selgros mogą się różnić.
- Usługodawca może organizować promocje w wybranych, wyraźnie określonych kanałach sprzedaży. Promocje takich samych towarów w różnych kanałach sprzedaży tj. w halach sprzedażowych Selgros, w sklepie internetowym Selgros24.pl oraz w Aplikacji Mobilnej Selgros mogą się różnić.
§ 5 Reklamacje
- Użytkownik może zgłosić Usługodawcy reklamacje w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Usługodawcy (dok109@selgros.pl). W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.
§ 6 Ochrona danych osobowych
- TRANSGOURMET POLSKA Sp. z o. o. oświadcza, że dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania RODO oraz polskiego prawa.
- Więcej szczegółów dotyczących zakresu i sposobu przetwarzania przez Transgourmet Polska sp. z o. o. danych osobowych Użytkownika zawiera Polityka Prywatności Aplikacji Mobilnej.
§ 7 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
- Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli, w szczególności przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, w sposób umożliwiający drugiej stronie zapoznanie się z nim.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z Aplikacji Mobilnej.
- Usługodawca informuje Użytkownika będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Usługodawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania w Aplikacji Mobilnej. W razie, gdy Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.08.2018r.