FAQ
1. Kto może zostać klientem Selgros?
Klientem Selgros może zostać osoba pełnoletnia - zarówno prowadząca działalność gospodarczą, jak również osoba prywatna.
2. Zasady rejestracji w Selgros
Aby stać się klientem Selgros należy zarejestrować się bezpośrednio w Dziale Obsługi Klienta lub skorzystać z rejestracji internetowej (Aplikacja Selgros; www.selgros.pl lub www.selgros24.pl). Wszystkie dane osobowe niezbędne w procesie rejestracji objęte są polityką RODO, są ściśle archiwizowane i zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych.
3. Czym jest Karta Selgros?
Karta Selgros umożliwia dokonywanie zakupów we wszystkich halach Selgros w Polsce. Dane zapisane na karcie usprawniają proces zakupowy.
4. Opłaty za kartę
Karta Selgros jest całkowicie bezpłatna. Selgros nie pobiera również opłat za wydanie kolejnej karty w przypadku zagubienia poprzedniej.
5. Co zrobić jak zgubię kartę?
Fakt utraty karty należy zgłosić za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie selgros.pl lub w najbliższej hali Selgros w DOK-u
6. Czy mogę zrobić zakupy, jeśli nie mam przy sobie karty?
Zakupów w Selgros można dokonać zawsze. W przypadku zapomnienia karty prosimy przed zakupami o zgłoszenie się do Działu Obsługi Klienta. Zostanie wówczas wydana karta jednorazowa. Jednocześnie zachęcamy do pobrania oraz zarejestrowania Aplikacji Selgros. Mając ze sobą telefon, mamy dostęp do wirtualnej karty Selgros.
7. Zmiana wcześniej podanych informacji : danych osobowych / danych firmy / zgód marketingowych (kontakt telefoniczny, mailowy, SMS)
W przypadku zmiany danych osobowych lub danych dotyczących firmy, zgód marketingowych, prosimy właściciela lub osobę upoważnioną o pisemne poinformowanie o tym Działu Obsługi Klienta hali, w której została dokonana rejestracja lub mailowo, za pośrednictwem formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ, dostępnego na stronie www.selgros.pl/kontakt lub na DOK@selgros.pl
Pamiętaj:
• podaj w mailu numer karty Klienta oraz wskaż wyraźnie jakie dane należy edytować, podpisz się składając dyspozycję
• nowy NIP jest równoznaczny z koniecznością dokonania ponownej rejestracji firmy
8. W jaki sposób mogę dostarczyć aktualną dokumentację związaną z koncesjami (alkoholową / tytoniową)?
Aktualną dokumentację można dostarczyć do Działu Obsługi Klienta w hali, w której macie Państwo założoną kartę lub mailowo, wysyłając wiadomość na DOK@selgros.pl i załączając do niej odpowiednie dokumenty.
Pamiętaj – podaj w mailu numer karty klienta oraz podpisz się składając dyspozycję.
9. Czy mogę dokonywać zakupów w przypadku zawieszenia lub zakończenia działalności gospodarczej?
Oczywiście, można dokonywać zakupów na kartę wystawioną na osobę prywatną.
10. Jak mogę zapisać się na Newsletter?
Jeżeli podczas zakładania konta nie wyrazili Państwo zgody na otrzymywanie Newslettera, można zrobić to poprzez Dział Obsługi Klienta podpisując odpowiednie zgody lub przez stronę https://www.selgros.pl/zapis-na-newsletter.
11. Jak mogę zrezygnować z otrzymywania Newslettera?
Aby wypisać się z newslettera należy kliknąć w link wypisu, który umieszczony jest w stopce każdego newslettera. Wypisać się można również na stronie https://www.selgros.pl/wypis_newsletter, wybierając opcję „Wypisz się”.
12. Jak mogę zgłosić zmianę decyzji co do otrzymywania gazetek promocyjnych w formie papierowej?
Chęć otrzymywania gazetek promocyjnych w formie papierowej/ rezygnację z otrzymywania naszej oferty w tej formie można zgłosić kontaktując się
z Działem Obsługi Klienta w hali, w której macie Państwo założoną kartę lub mailowo, za pośrednictwem formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ, dostępnego na stronie www.selgros.pl/kontakt lub na DOK@selgros.pl
Pamiętaj: podaj w mailu numer karty Klienta oraz adres, na który dostarczana jest nasza oferta.
Jednocześnie zachęcamy do pobrania oraz zarejestrowania Aplikacji Mobilnej Selgros , za pośrednictwem której będziecie mogli Państwo przeglądać wszystkie nasze oferty na bieżąco.
1. Co jaki czas pojawiają się nowe promocje w Selgros?
Promocyjne oferty w postaci gazetki papierowej i digitalowej na selgros.pl pojawiają się u nas regularnie co 2 tygodnie, w czwartek. Warto jednak zaglądać częściej na nasza stronę selgros.pl oraz do Aplikacji Mobilnej Selgros by zapoznać się ze szczególnymi promocjami weekendowymi, gazetką on-line oraz kuponami upoważniającym do zniżek na wybrany asortyment.
2. W jaki sposób są komunikowane ceny artykułów w Selgros?
Z uwagi na to, że naszymi klientami są detaliści, lecz również osoby prowadzące działalność gospodarczą, Selgros komunikuje na etykietach cenowych zarówno ceny netto jak i brutto (z podatkiem). Szczegółowe informacje wraz z ulotką można otrzymać w Dziale Obsługi Klienta.
3. Czy sprzedawane w Selgros artykuły są dostępne tylko w opakowaniach zbiorczych?
Artykuły sprzedawane w halach Selgros są dostępne zarówno w opakowaniach zbiorczych jak i na sztuki.
4. Czy mogę zakupić alkohol, kiedy nie prowadzę działalność gospodarczej i nie posiadam koncesji?
Zakup alkoholu może dokonać każda osoba pełnoletnia posiadająca kartę Klienta Selgros. Nie trzeba posiadać koncesji alkoholowej.
5. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Zakupiony towar, nienoszący śladów użytkowania, można zwrócić w terminie 7 dni od daty zakupu. Wyjątek stanowią artykuły świeże, nośniki danych itp. Szczegóły oraz regulamin dostępny jest w Dziale Obsługi Klienta.
6. Czy dysponujecie Państwo ofertą dla osób prywatnych na potrzeby uroczystości rodzinnych typu wesele, 18-tka, urodziny?
Ofertę dla pełnoletnich osób prywatnych - na potrzeby uroczystości rodzinnych - można otrzymać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w hali, w której chcecie Państwo dokonać ewentualnego zakupu lub mailowo, za pośrednictwem formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ, dostępnego na stronie www.selgros.pl/kontakt lub na DOK@selgros.pl
Pamiętaj – podaj w mailu numer karty klienta oraz podpisz się składając dyspozycję.
7. W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?
W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o udanie się z reklamowanym lub wadliwym artykułem wraz z dowodem zakupu oraz kartą reklamacyjną (jeśli dotyczy) do Działu Obsługi Klienta.
8. Co zrobić w przypadku zagubienia faktury?
W przypadku zagubienia faktury prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w hali, w której został dokonany zakup. Zostanie wydany duplikat faktury.
Godziny otwarcia hali lub dane kontaktowe do Pracowników poszczególnych działów, dostępne są na stronie www.selgros.pl, po wybraniu interesującej nas lokalizacji w nagłówku strony, a także w Aplikacji Mobilnej Selgros/ menu/moja hala oraz pozostałe hale
W tym miejscu pojawią się także informacje związane ze zmianami godzin funkcjonowania naszych placówek w okresie świątecznym.
Ofertę współpracy można przesłać na DOK@selgros.pl wraz z pismem przewodnim precyzującym rodzaj współpracy, typ artykułu, którym Państwo dysponujecie oraz danymi kontaktowymi do osoby odpowiedzialnej za dalsze rozmowy w tej sprawie.
Rezygnację z otrzymywania naszej oferty można zgłosić kontaktując się
z Działem Obsługi Klienta w hali, w której macie Państwo założoną kartę lub mailowo, za pośrednictwem formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ, dostępnego na stronie www.selgros.pl/kontakt lub na DOK@selgros.pl
Pamiętaj: podaj w mailu numer karty Klienta oraz adres, na który dostarczana jest nasza oferta.
Jednocześnie zachęcamy do pobrania oraz zarejestrowania Aplikacji Mobilnej Selgros , za pośrednictwem której będziecie mogli Państwo przeglądać nasze oferty na bieżąco.
1. Jak mogę zainstalować aplikację mobilną?
Aplikację Selgros Mobile można pobrać z Sklep Play lub App Store.
2. Nie jestem jeszcze Klientem Selgros. Czy mogę zarejestrować się przez aplikację mobilną?
Tak, oczywiście. Przez aplikację mobilną można założyć nowe konto Klienta. W krokach rejestracji można wybrać opcję odbioru karty Klienta (osobiście, w hali Selgros lub pocztą tradycyjną na podany adres).
3. Czy aplikacja dostępna jest tylko dla klientów detalicznych?
Aplikacja Mobilna Selgros dostępna jest w 3 odsłonach: dla Gastronomii, dla Profesjonalistów prowadzących sklepy oraz dla Klientów Indywidualnych. Zawarte są w nich informacje szczególnie istotne dla danej grupy, tj: zniżki z kuponem w aplikacji, rabaty retro czy bonusy za zakupy w kanale hurtowym
4. Podając adres mailowy podczas rejestracji pojawia się komunikat, że dany adres jest już używany. Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
Na jeden adres mailowy może być zarejestrowane tylko jedno konto w aplikacji mobilnej (również w Selgros24.pl). Jeśli pojawia się komunikat, że dany adres jest już zarejestrowany, oznacza to, że konto zostało aktywowane na ten adres. Jeśli jest to nieuprawnione działanie i adres mailowy został wykorzystany bezpodstawnie, prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.
5. Podczas aktywacji konta, po podaniu numeru karty, aplikacja prosi o podanie loginu i hasła. Co to oznacza?
Taka sytuacja oznacza, że do podanego numeru karty Klienta zostało już utworzone konto online – należy więc podać odpowiedni adres mailowy oraz hasło. W przypadku problemów należy skontaktować się z bezpłatną infolinią: 800 505 105.
6. Podczas aktywacji konta, po podaniu numeru karty, aplikacja prosi o podanie imienia, nazwiska, adresu mailowego i hasła. Podaję dane, a aplikacja je odrzuca. Dlaczego?
Dane te muszą się zgadzać z danymi podanymi w procesie rejestracji. Proszę więc podać to samo imię i nazwisko, które widnieją w naszym systemie. W razie pytań/problemów prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.
7. Jak mam odczytać prawidłowo cenę w aplikacji?
Odpowiedź na to i inne pytania związane z wysokością cen/rabatów znajdziesz w zakładce Ceny oraz Kupony
8. Czy mogę złożyć zamówienie przez aplikację mobilną?
Tak, w aplikacji mobilnej dostępna jest usługa Zamów i Odbierz. Obowiązuje ona w wybranych halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.
W pierwszym kroku Klient podaje preferowany dzień i przedział czasowy odebrania zamówienia. Następnie wybiera produkty, które dodaje kolejno do koszyka. Może także stworzyć listę ulubionych produktów i mieć je zawsze pod ręką. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie i wysłanie zamówienia. Skompletowane zamówienie Klient może odebrać w podanym przez siebie czasie. Płatność następuje przy odbiorze zamówienia (preferowana forma to karta płatnicza).
9, Jak mogę skorzystać z Kuponów promocyjnych?
Kupony dostępne w Aplikacji Mobilnej Selgros podzielone są na 2 grupy: pierwsza dotyczy produktów z gazetki. Po aktywowaniu kuponu i skasowaniu go przy kasie otrzymamy zniżkę na wszystkie zakupione artykuły z oznaczeniem "cena z aplikacją". Druga grupa kuponów dotyczy wybranej grupy produktów, przy zakupie których otrzymamy upust % lub niższą cenę.
Ważne! Aby cena z kuponem została zaczytana, kupon musi zostać aktywowany w aplikacji a wyświetlający się kod kreskowy zeskanowany czytnikiem podczas kasowania zakupów.
10. Czy kupon działa po aktywowaniu skoro nie widać ceny po zeskanowaniu kodu artykułu?
W aplikacji niestety nie można sprawdzić ceny ze zniżką z aktywowanego kuponu/ów. Cenę po zniżce będzie można dopiero sprawdzić na kasie po zaczytaniu danych z karty klienta i aktywowanego kodu kreskowego kuponu.