Regulamin zakupów "Zamów i odbierz"
Regulamin zakupów "Zamów i odbierz"
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki realizacji zamówień złożonych za pośrednictwem Aplikacji Selgros z odbiorem Towaru we wskazanych Halach Selgros na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
§ 1 Definicje
- Odbiór towaru – oznacza czynność faktyczną polegającą na przekazaniu Kupującemu we wskazanym w zamówieniu miejscu i czasie przez Sprzedawcę Towaru określonego w zamówieniu.
- Kupujący – posiadacz Karty Selgros.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
- Aplikacja Selgros – aplikacja Sprzedawcy dostępna w sklepach Google Play oraz App Store, zwana dalej Aplikacją lub Aplikacją Selgros.
- Płatność – Kupujący jest zobowiązany zapłacić za towar, przekazany w ramach Odbioru towaru we wskazanej przez Sprzedawcę kasie, za pomocą karty płatniczej aplikacji BLIK lub gotówki.
- Sprzedawca – oznacza Transgourmet Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61- 131), ul. Zamenhofa 133, NIP: 781-101-19-98, REGON: 630375413, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000045597, o kapitale zakładowym w wysokości 347.000.000 złotych; e-mail: horeca@selgros.pl, będącą jednocześnie właścicielem Platformy zakupowej.
- Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Aplikacji Selgros, mogący być przedmiotem Zamówienia.
- Złożenie zamówienia – przesłanie zlecenia kompletacji towaru do Sprzedawcy za pośrednictwem Aplikacji Selgros, z terminem i miejscem odbioru określonym w Aplikacji.
- Hale sprzedaży – wskazane przez Sprzedawcę hale sprzedaży Selgros Cash&Carry, spośród których Kupujący wyznacza halę do odbioru zamówionego towaru.
§ 2 Zamówienia
- Kupujący może składać zamówienia za pośrednictwem Aplikacji Sprzedawcy przez 7 dni w tygodniu. Usługa konfekcjonowanie zamówienia „Zamów i odbierz” jest odpłatna – wartość każdego zamówienia jest powiększana o koszt usługi, czyli 5 PLN brutto.
- Minimalna wartość zamówienia to 150 zł Brutto; maksymalna wartość to 1000 PLN brutto. Maksymalna liczba sztuk danego produktu, którą można zamówić poprzez Aplikację Selgros wynosi 6 szt. na jedno zamówienie. Sprzedawca w ramach usługi „Zamów i odbierz” oferuje wybrany asortyment, tj. tylko produkty widoczne w Aplikacji Sprzedawcy są objęte usługą „Zamów i odbierz”.
- Ceny towarów prezentowane w Aplikacji Selgros są cenami ostatecznymi, od których nie przysługują żadne bonifikaty, rabaty, ulgi ani zniżki, w szczególności ceny towarów nie są pomniejszane o przyznane Klientom rabaty indywidualne, czy związane z posiadaniem Karty Dużej Rodziny itp.
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia za pośrednictwem Aplikacji Sprzedawca kontaktuje się z kupującym na podany w zamówieniu numer telefonu celem ostatecznego potwierdzenia zamówienia. Tylko zamówienia potwierdzone telefonicznie będą przekazane do procesu kompletacji zamówienia.
- W przypadku braku zamówionych produktów zamienniki będą konsultowane z Kupującym drogą telefoniczną, korzystając z nr telefonu podanego do kontaktu w trakcie składania zamówienia.
- Zamówienia można składać na widoczne w Aplikacji Sprzedawcy terminy i godziny odbioru. Jeżeli w danym dniu okna czasowe odbioru nie są aktywne, oznacza to, że nie ma możliwości złożenia zamówienia z odbiorem w tym terminie.
§ 3 Odbiór towaru
- Odbioru zamówionego i skompletowanego towaru, Kupujący dokonuje w wybranej przez siebie hali sprzedaży.
- Zamówione Towary Kupujący odbiera samodzielnie, zgłaszając swój przyjazd po odbiór Zamówienia w punkcie Informacji, zlokalizowanym przy wejściu do hali Selgros.
- Pracownik Działu Obsługi Klienta, kieruje kupującego do wybranej kasy, gdzie Kupujący otrzymuje od pracownika Sprzedawcy wózek zakupowy ze skompletowanym zamówieniem oraz gdzie Kupujący powinien uiścić płatność za Zamówienie.
- Kupujący powinien sprawdzić przy kasie czy dostarczony towar odpowiada złożonemu Zamówieniu. W razie stwierdzenia braku, nieuzgodnionej zamiany lub uwag jakościowych, Kupujący ma prawo zrezygnować z kwestionowanych pozycji na rachunku lub z całego zamówienia. Rezygnacja z odbioru zamówienia lub części zamówienia nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów dla Klienta.
- Płatności w związku z zawartą Umową sprzedaży, Kupujący dokonuje u wskazanego przez pracownika Sprzedawcy kasjera za pomocą terminalna płatniczego kartą płatniczą lub kodem BLIK. W przypadku awarii terminala kasjer poprzyjmuje płatność gotówką.
- Kupujący otrzymuje przy kasie Sprzedawcy paragon lub fakturę VAT.
- Wszystkie produkty zgromadzone przez Sprzedawcę są zbierane zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa łańcucha dostaw. Produkty wymagające przechowywania w obniżonej temperaturze, są zbierane i przechowywane w przeznaczonych do tego termoboxach. Termoboxy są własnością Sprzedającego, Kupujący nie może żądać użyczenia termoboxów poza linią kas.
- Zamówienie będzie umieszczone w standardowym wózku zakupowym. Klient jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie materiały opakowaniowe, jeżeli wymaga tego transport zamówienia.
- Zamówienie nieodebrane przez Kupującego w ustalonym ze Sprzedawcą terminie będą anulowane. Kupujący nie ma prawa żądać wydania zamówienia w dniu innym niż ustalony.
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży Regulamin sprzedaży Transgourmet Polska sp. z o.o.), Kupujący może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Kupującego.
- Kupujący może zgłosić Sprzedawcy reklamację usługi „Zamów i odbierz”. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres horeca@selgros.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Kupującemu odpowiedzi.
§ 4 Ochrona danych osobowych
- Wszelkie niezbędne informacje, podstawy i sposób przetwarzania, jak i szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Użytkownika zawarte zostały w Polityce Prywatności Aplikacji Selgros.
- Administratorem danych osobowych Kupujących przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupujących w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Kupującego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
- Kupujący przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie konta Kupującego oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Kupującego.
- Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
- Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia konta Kupującego. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Kupujący nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Kupującego.
- Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieuprawione.
- Sprzedawca przekazuje dane osobowe Kupującego Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy.
§ 5 Rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów sprzedaży)
- Zarówno Kupujący jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą telefoniczną lub mailową w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
- Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Kupującego.
- Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Kupującego stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego podczas Rejestracji.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z Aplikacji Selgros.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory powstałe na gruncie niniejszego Regulaminu, strony będą rozwiązywać przed właściwym miejscowo sądem powszechnym.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie zmiany do Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Kupującego. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania w Aplikacji Selgros. Sprzedawca poinformuje Kupującego na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu, zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem Umowy sprzedaży.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.05.2020 r.